Over Bo

 

 

Freelance Office & HR Consultancy

Bo Office Management

 

Bo/Ingeborg Van de Voorde

Freelance Office & HR Consultant

 

Na 20 jaar als administratief werknemer te werken, waagde ik in 2016 de sprong om te starten als freelancer.

 

Het combineren van meerdere projecten bij verschillende opdrachtgevers heeft als voordeel dat men op korte termijn zijn kennis verruimt, nooit uitgekeken geraakt op de job en

u als opdrachtgever heeft dus steeds een gemotiveerde en enthousiaste medewerker in huis.

 

U kunt rekenen op een flexibele en maximale inzet, een snelle inwerking en een communicatieve doch discrete freelancer.

 

Bo Office Management heeft ervaring op vlak van personeelsadministratie, werving & selectie, algemene administratie, directiesecretariaat, medisch secretariaat, juridisch secretariaat en basis boekhouding bij bedrijven in uiteenlopende sectoren: vastgoedkantoor, landmeterskantoor, kinépraktijk, advocatenkantoor, houtverwerkend bedrijf, internationaal bedrijf in de textielsector, internationaal bedrijf in de voedingssector, postuniversitair onderwijs, openbare sector...